Τελευταίες Αναρτήσεις

Πέμπτη, 15 Ιουνίου 2017

Ερωτικό κάλεσμα.

 
Έλα κοντά μου, δεν είμαι η φωτιά...
Τις φωτιές τις σβήνουν τα ποτάμια...
Τις πνίγουν οι νεροποντές...
Τις κυνηγούν οι βοριάδες...
Δεν είμαι, δεν είμαι η φωτιά...

Έλα κοντά μου, δεν είμαι άνεμος...
Τους άνεμους τους κόβουν τα βουνά...
Τους βουβαίνουν τα λιοπύρια...
Τους σαρώνουν οι κατακλυσμοί...
Δεν είμαι, δεν είμαι ο άνεμος...

Εγώ δεν είμαι παρά ένας στρατολάτης...
Ένας αποσταμένος περπατητής...
Που ακούμπησε στη ρίζα μιας ελιάς...
Ν’ ακούσει το τραγούδι των γρύλων...
Κι αν θέλεις , έλα να τ’ ακούσουμε μαζί...


Μενέλαος Λουντέμης
 
lolek
 

1 σχόλιο:

ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.

Η προτιμηση μας ειναι τα Eλληνικά και όχι τα greeklish.

Δημοσιευουμε κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την υποστήριξη.