οταν διαβαζω την καλημερασας εχω παντα μια αρκετα καλη μερα αντε καλη νυχτα τωρα
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση. Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)
οταν διαβαζω την καλημερασας εχω παντα μια αρκετα καλη μερα αντε καλη νυχτα τωρα
ΑπάντησηΔιαγραφή