Σελίδες

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Ούτε γουλιά: οι απολυμένοι της «Coca Cola» γράφουν ιστορία


Έχοντας στο μυαλό τους ότι η «Coca Cola» δαπανά εκατομμύρια για τη διαφήμισή της στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, οι έλληνες απολυμένοι της εταιρείας σκέφτηκαν ένα δύσκολο αλλά αποτελεσματικό τρόπο για να ακουστεί η φωνή τους: με αναρτήσεις στα social media και… ντουντούκες σε όλη την Ελλάδα κάλεσαν απευθείας τους καταναλωτές να μποϊκοτάρουν τα προϊόντα της.
Συνέντευξη στο Δημήτρη Καλαντζή



Η καμπάνια «ούτε γουλιά» έγινε με μεθόδους αντι-μάρκετινγκ, που θυμίζουν τη σφεντόνα του Δαυίδ εναντίον του θηριώδη Γοιλιάθ. Χρησιμοποιώντας ντουντούκες, προσαρμοσμένες σε αυτοκίνητα, γύριζαν και γυρίζουν στις γειτονιές των πόλεων και ενημερώνουν απευθείας τον κόσμο ότι η πολυεθνική Coca Cola έχει κλείσει τα περισσότερα εργοστάσιά της στην Ελλάδα, τα προϊόντα είναι εισαγόμενα από βαλκανικές χώρες και η στάση της απέναντι σε ανθρώπους που εργάστηκαν 10, 20 και 30 χρόνια για αυτήν, είναι τουλάχιστον ανήθικη. Θα πείτε, υπάρχει ηθική στις πολυεθνικές;


Σαφώς και πρέπει να υπάρχει. Και τουλάχιστον, όταν δεν υπάρχει, θα πρέπει να είναι αναμενόμενη η αντίδραση των εργαζομένων και της κοινής γνώμης.
Το κοντράστ είναι σοκαριστικό: ο μέσος πολίτης βομβαρδίζεται από τη μία πλευρά με διαφημιστικά σποτ, όπου τρισευτυχισμένες οικογένειες απολαμβάνουν – ακόμα και μέσω skype – την αγαπημένη τους «Coca Cola», και από την άλλη υπάρχουν κάποιες δεκάδες απολυμένοι που γυρίζουν με μία ντουντούκα στους δρόμους και ζητούν από τον ίδιο κόσμο να κάνει κάτι πολύ απλό: να σταματήσει την κατανάλωση των προϊόντων της εταιρείας μέχρι αυτή να ξαναδώσει ψωμί σε Έλληνες εργαζόμενους.


Η συνεχεια
http://odofragma-skas.blogspot.gr/2016/06/coca-cola.html
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)