Σελίδες

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Τα ellinika hoaxes παραδέχτηκαν τα δικά τους fake news


Χρειάστηκε μία ολόκληρη μέρα, σφοδρότατες αντιδράσεις του κοινού αλλά και καθηγητών για να παραδεχτούν τα ellinika hoaxes το δικό τους fake news.
Ο «ανεξάρτητος οργανισμός διασταύρωσης ειδήσεων», χαρακτήρισε ως «fake news» την κατάργηση των καλλιτεχνικών μαθημάτων από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, διασπείροντας στην πραγματικότητα μία ψευδή είδηση και στιγματίζοντας την αληθινή είδηση ως ψέμα.

Παρά τις επισταμένες επισημάνσεις των σχολιαστών - μάλιστα τον εξοβελισμό των καλλιτεχνικών μαθημάτων από το λύκειο κατήγγειλαν και οι καθηγητές εικαστικών - τα ellinika hoaxes άργησαν χαρακτηριστικά να διορθώσουν το θέμα, αναγκάστηκαν όμως τελικά να το κάνουν: «Μετά από ορθές επισημάνσεις αρκετών χρηστών, προχωράμε σε ενημέρωση/διόρθωση του άρθρου μας για την “κατάργηση των Καλλιτεχνικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση”. 


Στην προσπάθειά μας να ελέγξουμε μια ψευδή είδηση περί κατάργησης των Καλλιτεχνικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσιο/Λύκειο), υποπέσαμε στο λάθος να μην αναφέρουμε ότι με το νέο νόμο καταργήθηκαν τα Καλλιτεχνικά στην α’ και γ’ λυκείου. Ζητούμε συγγνώμη. Θα προσπαθήσουμε, και με τη δική σας βοήθεια, να αποφύγουμε ανάλογα λάθη στο μέλλον».

Παρά τη συγγνώμη, ωστόσο, οι σχετικές αναρτήσεις στο Facebook από ενημερωτικές ιστοσελίδες που είχαν αναδείξει το θέμα εξακολουθούσαν να στιγματίζονται ως «ψευδείς πληροφορίες», ενημερώνοντας τους χρήστες πως το θέμα «έχει ελεγχθεί από ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων». Επιπλέον, οι διαχειριστές δεν παραλείψαν να απαντήσουν με αρκετές δόσεις ειρωνίας σε επισημάνσεις σχολιαστών, όπως φαίνεται παρακάτω.

Τα ellinika hoaxes για να διαψεύσουν την αληθή είδηση για την κατάργηση των καλλιτεχνικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση «πάτησαν» στο εξής: την Τρίτη, μαζί με την είδηση του αλλαγών που επιφέρει το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα αλλά και πλήθος άρθρων σχολιασμού, το «γύρο του διαδικτύου» έκανε και ένα ακόμη άρθρο της ζωγράφου και υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης Ζακύνθου, Ελένης Ζωγράφου, το οποίο είχε γραφτεί το 2013. Το εν λόγω άρθρο, που βρισκόταν - αρχικά χωρίς ημερομηνία - στο σάιτ της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων και δημοσιεύτηκε στη συνέχεια στο εκπαιδευτικό σάιτ Alfavita, είχε γραφτεί με αφορμή τους σχεδιασμούς εκείνης της περιόδου, που επίσης προέβλεπαν κατάργηση των καλλιτεχνικών, αλλά σε όλες τις τάξεις της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκτός της Α’ Γυμνασίου, κάτι που τελικά δεν εφαρμόστηκε.

Αυτή ήταν και η μόνη διαφορά, καθώς στο εν λόγω άρθρο, που είχε πολλά κοινά στοιχεία με τη σημερινή κατάσταση, εκφραζόταν η αντίδραση της καθηγήτριας καλλιτεχνικών και η επισήμασή της για τη σημασία των καλλιτεχνικών μαθημάτων, με αποτέλεσμα να αναπαραχθεί ευρέως. Εκτός από τη διαφορά για την κατάργηση των καλλιτεχνικών όχι μόνο στο Λύκειο αλλά και στο γυμνάσιο, ανέφερε: "Στερείται και τη διδασκαλία των Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Ελεύθερο Σχέδιο και Γραμμικό Σχέδιο, αν και τα μαθήματα αυτά εξετάζονται στις Πανελλήνιες Εξετάσεις και η επίδοση σ’ αυτά είναι βασική προϋπόθεση για πολλές Ανώτατες Σχολές και Ιδρύματα της χώρας. 


Και επειδή αυτά παραμένουν ίδια με κάθε εκπαιδευτικό σύστημα και μάλιστα έχουν πάντα υποχρεωτική τη βάση του 10, καταλαβαίνουμε ότι αυτού του είδους οι σπουδές θα αφορούν μόνο τις πλούσιες οικογένειες. Οι φτωχοί πλέον, δε δικαιούνται να έχουν ταλέντο. Γιατί ο Έλληνας μαθητής να μη μάθει τι ρυθμού είναι ο Παρθενώνας, ενώ ο Γερμανός και ο Γάλλος ξέρουν; Διότι εκπαιδεύεται για να γίνει ο υπηρέτης τους. Είναι η μόνη λογική εξήγηση. Γιατί ο καλλιεργημένος άνθρωπος είναι επικίνδυνος".
 

via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)