Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Υπαλληλάκο, κάτι έχουμε να πούμε οι δυο μας!


Του Κώστα Γιαννιώτη
Την ώρα που η πείνα άρχισε ήδη να χτυπάει την πόρτα 1.500.000 συμπατριωτών μας, ο εσμός των (300) σερίφηδων που διαφεντεύουν τη ζωή μας βγήκατε στις ρούγες και, μέσα από το διαβόητο "πόθεν έσχες", διαφημίζετε τη μπάζα που έχετε κάνει μέσα από την ‘’πολιτική’’ σας καριέρα!

Ενα "πόθεν έσχες" -νόθο και κάλπικο - ένα φύλλο συκής που παραμυθιάζει τους αφελείς και νομιμοποιεί πάσαν... νόσον του δημόσιου βίου!

Και λέω ‘’νόθο’’ και ‘’κάλπικο’’ γιατί κάνετε πως ξεχνάτε ότι αυτή η θεσμική σας υποχρέωση αποτελείται από δύο απαράβατους όρους: το... "έσχες" και το ‘’πόθεν’’!
Στο χαρτί που μου παρουσίαζετε μου δηλώνετε το "έσχες" σας.
Εκείνο το ρημάδι, το άλλο, το "πόθεν", το κάνετε γαργάρα!

Μέσα από ένα χαρτί που, για του κόσμου τα μάτια, παρουσιάζει μόνο την κορυφή του (παγο)βουνού της κονόμας που έχετε εξασφαλίσει, μας εμπαίζετε και, την ίδια ώρα, μας εγκαλείτε να γίνουμε πολίτες με ανεπτυγμένη συνείδηση της... ‘’ατομικής ευθύνης’’ και να βουβαθούμε στα σπίτια μας!

Μας δουλεύετε κι από πάνω!

Την ώρα που –από δική σας υπαιτιότητα- ο μετεωρίτης της πείνας, που θα χτυπήσει και τον τόπο μας σε λίγους μήνες, ταξιδεύει με ιλιγγιώδη ταχύτητα και σταθερή πορεία προς τα κεφάλια μας, εσείς, αγκαλιά με τους εταίρους σας, του τραπεζικού και ναζιστικού μορφώματος της ΕΕ, διαγουμίζετε ό,τι έχει απομείνει από τη δημόσια και ιδιωτική περιουσία.

Και δεν φτάνει ότι τρέφεστε από το ό,τι έχει απομείνει από τις σάρκες μου, έχετε φροντίσει να είναι καλοταϊσμένοι και οι κάθε είδους παρατρεχάμενοι, μπιστικοί και κεχαγιάδες σας.
Φτάσατε στο σημείο να κάνετε φιέστα επίδειξης πλούτου και ευμάρειας!

Επειδή λοιπόν συμβαίνουν όλα αυτά –και θα συμβούν χειρότερα με την πείνα που φτάνει- έχουμε να εξηγηθούμε οι δυο μας για να μην μου πείτε αύριο ότι παρανόησα και παρανόμησα.

Το Σύνταγμα της πατρίδας μου –έστω κι αυτό το λειψό και κουτσό που κατάφερα να σας αποσπάσω- έχει σαν κορωνίδα του δυο βασικότατες διατάξεις στο πρώτο του άρθρο:

1.2 Θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαϊκή κυριαρχία.
1.3 Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Αν διαβάσετε προσεχτικά το Σύνταγμα και αν -πέρα από το γράμμα του- βουτήξετε πιο βαθιά στο... πνεύμα του θα διαπιστώσετε ότι στην πραγματικότητα –πέρα από το γεγονός ότι πληρώνεστε από το υστέρημά μου- έχετε την υποχρέωση να εκτελείτε τις ΕΝΤΟΛΕΣ μου!
Άλλωστε κι εσείς οι ίδιοι λέτε... "πήρα την εντολή από το λαό"!
Μήπως κάνω λάθος;

Άρα το αφεντικό, στην προκειμένη περίπτωση, είμαι εγώ!
Να το πούμε πιο σωστά για να καταλαβαινόμαστε.
Αφεντικό, στην προκειμένη περίπτωση, βάσει του Συντάγματος, θα έπρεπε να είμαι εγώ!

Όλως παραδόξως όμως...
Με χλευάζετε μέσα στο ίδιο μου το σπίτι!

Εσείς είστε αυτοί που... κονομάτε!
Εσείς είστε αυτοί που κλέβετε από την τσέπη μου –από την οποία πληρώνεστε- μισθούς και συντάξεις μου!
Εσείς είστε αυτοί που με πετάτε στο δρόμο και στα χαρτόκουτα, παραβιάζοντας κατάφωρα τις επιταγές του Συντάγματος (21.4).

Και δεν φτάνει αυτό αλλά, πριν μου κλέψετε την κατοικία μου, μου στερείτε και το δικαίωμα να παραστώ στο δικαστήριο και να αναπτύξω τις απόψεις μου και τα επιχειρήματά μου, μετατρέποντας τη δικαιοσύνη σε είδος πολυτελείας και φορτώνοντας κάθε είδος δικαιοπραξίας με ΦΠΑ 24% !!

Έτσι! Αφού με κατακλέψατε, με επιβαρύνετε και με αβάσταχτο κόστος ώστε η δικαιοσύνη, για μένα, να είναι απρόσιτη!

Με δικάζετε και με καταδικάζετε εν απουσία μου και ηλεκτρονικά, παραβιάζοντας για πολλοστή φορά το Σύνταγμα (20.1 και 2)!!
Την ίδια ώρα ξεπουλάτε ΚΑΙ τα ασημικά της χώρας μου στους αγύρτες των ‘’αγορών’’!

Σαν να μην είναι αρκετά όλα τα παραπάνω, εμφανίζεστε κάθε λίγο στο γυαλί και μου κουνάτε κατάμουτρα και το δάχτυλο!

Άκου λοιπόν, υπαλληλάκο μου, οποιασδήποτε απόχρωσης και αποκόμματος!

Οι νόμοι, που εσύ έχεις ψηφίσει, λένε ότι ο υπάλληλος που θα κλέψει το αφεντικό του απολύεται χωρίς δεύτερη κουβέντα, αλλά και διώκεται ποινικά.
Το ίδιο προβλέπεις στους νόμους σου και για τον υπάλληλο που έχει παραβιάσει τους όρους της σύμβασης που υπέγραψε.

Για όλα αυτά και για το γεγονός ότι – βάσει του Συντάγματος- εγώ είμαι το ΑΦΕΝΤΙΚΟ...
Σε θεωρώ, ήδη, απολυμένον, μαζί με τους υπόλοιπους 299 - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων!
Αναφαίρετο δικαίωμά μου!

Αν δεν σου αρέσει και κρύβεσαι πίσω από την περίφημη... "δεδηλωμένη" που εξασφαλίζεις από τους "συναδέλφους" σου στο άθλημα, τότε θα πρέπει να καταλάβεις ότι γίνεσαι ‘’σφετεριστής της λαϊκής κυριαρχίας’’, οπότε...

Είμαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσω τα... "ασφαλιστικά μέτρα" που μου παρέχει το Σύνταγμα (ΤΜΗΜΑ Δ΄-Ακροτελεύτια διάταξη- Άρθρο 120.3 και 4) και να το υπερασπιστώ... "με κάθε μέσο"!

Γι` αυτό... είτε πάτε σε εκλογές, για να ανανεώσετε την κονόμα σας, είτε όχι, το φάσμα της σκληρής πείνας που καταφτάνει και που θα θυμίζει μέρες γερμανικής α΄ κατοχής (γιατί ζούμε τη β΄), θα αναγκάσει το αφεντικό να ενεργοποιήσει τα... "ασφαλιστικά μέτρα"!

Αλλάξτε ρότα ή παραιτηθείτε, όσο είναι καιρός!
Η πείνα είναι κακός σύμβουλος!
 

via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.