«Οι 100 δόσεις θα γίνουν θέλει δεν θέλει η τρόικα»
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΓΚΑΣ Ο ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ ΟΧΙ ΑΣΤΕΙΑ. Η ελληνική κυβέρνηση θα σηκώσει το ανάστημα και θα επιβάλει τις 100 δώσεις για τη σωτηρία και των επιχειρήσεων και των ανθρώπων.
ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ...
lolek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)