Ο Βενιζέλος χαιρετάει τις 500.000 επιχειρήσεις που έκλεισαν λόγω της φοροεπιδρομής... μέσα από αφορολόγητο κότερο... με σημαία από off shore. Τι δεν καταλαβαίνεις?
Να πληρωνουμε εμεις που δεν εχουμε μια, και να διασκεδαζουν αυτοι εις βαρος μας.Εμεις δεν εχουμε αναγκη για διακοπες?Αυτοι τι εχουν κανει για να δικαιουνται τετοια ζωη?
Να πληρωνουμε εμεις που δεν εχουμε μια, και να διασκεδαζουν αυτοι εις βαρος μας.Εμεις δεν εχουμε αναγκη για διακοπες?Αυτοι τι εχουν κανει για να δικαιουνται τετοια ζωη?
ΑπάντησηΔιαγραφή