Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Επιτέλους μπαίνει τάξη.

 
Ο Βενιζέλος χαιρετάει τις 500.000 επιχειρήσεις που έκλεισαν λόγω της φοροεπιδρομής... μέσα από αφορολόγητο κότερο... με σημαία από off shore. Τι δεν καταλαβαίνεις?

1 σχόλιο:

  1. Να πληρωνουμε εμεις που δεν εχουμε μια, και να διασκεδαζουν αυτοι εις βαρος μας.Εμεις δεν εχουμε αναγκη για διακοπες?Αυτοι τι εχουν κανει για να δικαιουνται τετοια ζωη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)