Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Γιορτή του Πατέρα...


Από τότε που θυμάμαι τον εαυτο μου ήμουν περήφανο ατομο γιατί είχα εσένα....
Ειχα περήφανεια γιατί διακρινόσουν για την καλοσύνη και την ευαισθησία σου, χαρίσματα που σε εκαναν ιδιαίτερα αγαπητό σε όλους γιατί μέσα στα μάτια σου μπορούσα να διακρίνω την αγωνία το ενδιαφέρον και την αγάπη σου για μένα...



Η παρουσία σου δίπλα μου μ' έκανε να αισθάνομαι παντοδύναμια.....



Μια ζεστή σου ματιά μια γλυκιά σου κουβέντα, ένα χάδι ήταν ανέκαθεν ένα μικρό δείγμα της αληθινής ευτυχιας που έζησα υπό την προστασία σου η μοίρα όμως τελικά έπαιξε ένα άσχημο παιχνίδι και χώρισε, εσένα το πρότυπο ανθρώπου και πατέρα από εμένα που σε αγαπησα...



Τώρα πατερα δεν ξέρω πως να ζήσω χωρίς εσένα, ξέρω όμως ότι σε σκέφτομαι καθε λεπτό της ημέρας η δυνατή φωνή σου με συνοδεύει παντού και το μόνο που μπορώ να σου ζητήσω είναι να έρχεσαι συχνά στον ύπνο μου γιατί τα όνειρα πολλές φορές μοιάζουν αληθινά....


lolek
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.