Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Συγκλονίζει ανάρτηση για την Αρμένισσα νοσοκόμα που σκοτώθηκε στη Νίκαια


Άφωνο έμεινε το πανελλήνιο το περασμένο Σάββατο, στο άκουσμα της είδησης ότι μια αποκλειστική νοσοκόμα από την Αρμενία, έχασε τη ζωή της όταν πήδηξε στο κενό από το νοσοκομείο της Νίκαιας, στην προσπάθειά της να μην συλληφθεί.

Ο θάνατος της άτυχης γυναίκας που επιχείρησε να αποφύγει τον έλεγχο καθώς δεν είχε τα κατάλληλα χαρτιά για την παρουσία της στο χώρο, προκάλεσε θλίψη και οργή.

Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει viral στο Facebook, η ανάρτηση ενός συμπατριώτη της ο οποίος την γνώριζε, αφού η ίδια πρόσεχε παλαιότερα τον πατέρα του. Το αποχαιρετιστήριο κείμενο που έγραψε για εκείνη συγκλονίζει.

H ανάρτηση του Χάρη Μοβσεσιάν:
 

Έμαθα πριν από λίγο ποια είναι η Αρμένισσα «νοσοκόμα» «που πήδηξε από μπαλκόνι νοσοκομείου και βρήκε τραγικό θάνατο. Είμαι βαθύτατα συγκλονισμένος από τον χαμό της πολύ αγαπημένης μου, της συντοπίτισσας, Γκαϊανέ Κασαρτζιάν.

Η Γκαϊανέ για 5 συνεχόμενα χρόνια είχε αναλάβει τη φροντίδα του, κατάκοιτου από βαρύτατο εγκεφαλικό, πατέρα μου ο οποίος πέθανε το 2002. Ευγενέστατη, φιλότιμη, ευχάριστη, πάντα γελαστή, αξιαγάπητη. Γίναμε εύκολα φίλοι.

«Τον αδελφό σου κι εσένα σας νοιώθω σαν αδέλφια μου» μου έλεγε σ’ ένα μνημόσυνο όπου συναντηθήκαμε, πριν δυο βδομάδες. Ταλαιπωρημένη κοπέλα. Δούλεψε σκληρά. Ασχολήθηκε πολλά χρόνια με τη δύσκολη δουλειά της φροντίδας ηλικιωμένων.

Δεν κράταγε σχεδόν τίποτα για τον εαυτό της. «Για τα παιδιά και για τα εγγόνια» έλεγε… «Σε 2-3 χρόνια, θα γυρίσω, να τα χαρώ κι εγώ»…«Το Σωματείο των νομίμων είχε αντιληφθεί χθες την παρουσία της και την είχε αναφέρει στην ασφάλεια του νοσοκομείου. Το πρωί που η γυναίκα εμφανίστηκε ξανά η ασφάλεια επιχείρησε να τη συλλάβει…»

Λέει η είδηση…ΚΟΥΦΑΛΕΣ! Τόσο πολύ. Και η Γκαϊανέ… πρέπει να ήταν πάνω από 25 χρόνια στην Ελλάδα. Τι διάολο… τόσο δύσκολο ήταν να βγουν αυτά τα «κωλόχαρτα»; Κρίμα. Κρίμα. Γιατί ρε κορίτσι μου;



via 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.