Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Ντόρα Μπακογιάννη: Καλώ τα "Κουφοντινάκια" σε διάλογο


Την επίθεση αγνώστων που έγινε το βράδυ της Τρίτης, με συνθήματα στο ασανσέρ του πολιτικού της γραφείου στα Χανιά, ενώ στο κτίριο βρίσκονταν οι συνεργάτες της, σχολίασε η βουλευτής της ΝΔ και υποψήφια βουλευτής Χανίων, Ντόρα Μπακογιάννη, μιλώντας στον Δημήτρη Παππά ως καλεσμένη στον Super FM 89.6, προσκαλώντας παράλληλα «αυτά τα Κουφοντινάκια να ‘ρθούνε σε διάλογο μαζί της».
Σύμφωνα με το zarpanews.gr, αναφερόμενη σε ένα από τα μηνύματα που γράφτηκαν στον καθρέπτη του ασανσέρ «Το ’89 έγινε μισή δουλειά» η κα Μπακογιάννη τόνισε πως «εγώ δεν φοβήθηκα τα πρωτότυπα, δεν θα φοβηθώ τα αντίγραφα… Είναι βαθιά νυχτωμένοι αν πιστεύουν πως εγώ θα σταματήσω την πολιτική μου δραστηριότητα, γιατί ζωγράφισαν στον καθρέπτη απειλές».

Στη συνέχεια η Ντ. Μπακογιάννη, μιλώντας για το προφίλ του Παύλου Μπακογιάννη και τις μάχες που έδωσε για τη Δημοκρατία, προσκάλεσε αυτά τα παιδιά, να έρθουν σε διάλογο μαζί της και να της εξηγήσουν γιατί θεωρούν πως «έγινε μισή δουλειά».

«Έχουμε ξεφύγει… Έχουμε και στα Χανιά, αυτή τη δραστηριότητα την οποία μέχρι τώρα την είχαμε στην Αθήνα. Έχουμε ορισμένα παιδάκια που νομίζουν ότι μπορούν να το κάνουν αυτό… Εμένα με στεναχωρεί πολύ, το γεγονός ότι αυτά τα παιδάκια δεν έχουν ζήσει καν το ‘89. Δεν ξέρανε ποιος ήταν ο Μπακογιάννης, δεν ξέρανε ότι την ιστορία του Μπακογιάννη.

Ενός ανθρώπου που ξεκίνησε από τη Βελωτά Ευρυτανίας, περπατούσε τρεις ώρες για να πάει στο σχολείο, μπήκε πρώτος στη Νομική, αλλά έπρεπε να πάει στην Πάντειο γιατί δεν είχε λεφτά ο πατέρας του που ήταν παπάς να πληρώσει τη Νομική τότε και έγινε λιμενοφύλακας για να μπορεί ταυτόχρονα να σπουδάζει και να πληρώνει το φαΐ του. Πήγε στη Γερμανία, δούλεψε ως εργάτης για να γίνει μετά καθηγητής Πανεπιστημίου. Ένας άνθρωπος δημοκρατικός, από τα πρώτα ονόματα που έδωσαν μάχη κατά του φασισμού, και αυτά τα παιδάκια που δεν ξέρουν τίποτα για το Μπακογιάννη, έρχονται και μιλούν χυδαία για εκείνον. Αυτό με στεναχωρεί πάρα πολύ…» υπογράμμισε η κα Μπακογιάννη και συμπλήρωσε:

«Δεν ανησυχώ ότι θα μου κάνει τίποτα κανείς από δαύτους, γιατί για να μου κάνει κάτι, θα πρέπει να έχει το θάρρος να ‘ ρθει σε έναν διάλογο. Εγώ τους καλώ… Το καθημερινό μου πρόγραμμα είναι δημοσιευμένο… Τους καλώ να έρθουν σε ένα από τα καφενεία που θα πάω να κουβεντιάσουμε και να μου πουν, γιατί θεωρούν πως η δουλειά έγινε μισή.. Θα ήθελα να κάνω έναν διάλογο μαζί τους, να δω τι είναι αυτό που θέλουν, τι πιστεύουν εκείνοι, και τι είναι αυτό που πιστεύω εγώ μετά από τόσα χρόνια που έχω δώσει μάχες για την Δημοκρατία. Γιατί σε τελική ανάλυση, εγώ ήμουν 14 ετών όταν με κλειδαμπαρώσανε μέσα και μου κάνανε την πρώτη ανάκριση…».


via 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.