Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Ζουν δυόμιση χρόνια χωρίς ρεύμα!!!! (Ντροπη!!!!.........)


Κάτω από άθλιες συνθήκες χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και νερό προσπαθούν να μεγαλώσουν τα τρία τους παιδιά σε ένα... φτωχικό λυόμενο στην είσοδο του Τραγανού ο Φίλιππος Σουπεργιατζής και η Χριστίνα Βασιλάρη. Ο Φίλιππος καρκινοπαθής, ενώ η Χριστίνα με σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα έχει νοσηλευτεί στο παρελθόν σε ψυχιατρική κλινική.


Το ρεύμα στο λυόμενο της οικογένειας είναι κομμένο εδώ και δυόμιση χρόνια με την οφειλή στη ΔΕΗ να ξεπερνά τα 1.600 ευρώ. Τα φάρμακα της Χριστίνας έχουν τελειώσει εδώ και καιρό και δεν έχει χρήματα να πάρει άλλα ενώ, όπως μας εξομολογήθηκε, δεν έχει ούτε τα χρήματα που της χρειάζονται για να θεωρήσει το βιβλιάριό της και να κάνει την αίτηση για να περάσει από ΚΕΠΑ για να βγάλει μία μόνιμη αναπηρική σύνταξη.

Ο Φίλιππος Σουπεργιατζής μας είπε: «Εγώ είμαι καρκινοπαθής η γυναίκα μου είναι άρρωστη ψυχολογικά. Προσπαθούμε να της βγάλουμε μία σύνταξη γιατί τη δική μου την έκοψαν με το σκεπτικό ότι ο καρκίνος θεραπεύεται. Έχουμε τρία παιδιά και μας βοηθάει σε όλα όσο μπορεί ο κόσμος.



Εδώ και δυόμιση χρόνια δεν έχουμε ρεύμα. Έχουμε οφειλή πάνω από 1600 ευρώ. Καταφέραμε να μαζέψουμε από εδώ και από εκεί 400 ευρώ και πήγαμε στη ΔΕΗ να κάνουμε διακανονισμό αλλά δεν τον δέχθηκε, γιατί χρειαζόταν μεγαλύτερο ποσό. Από εκεί και πέρα, ο γιος μου θέλει να εγκαταλείψει το σχολείο γιατί χωρίς ρεύμα στο σπίτι τι γράμματα θα μάθει; Τη γυναίκα μου τα βράδια την πιάνουν κρίσεις με το σκοτάδι. Έχουμε ένα μικρό φακό και όταν την πιάνει η κρίση τον ανάβουμε. Βιβλιάριο δεν έχει, φάρμακα δεν έχει. Υπάρχουν μέρες που μας βρίζει όλους, που βγαίνει τα βράδια έξω και την ψάχνουν τα παιδιά και δεν μπορούν να την βρουν. Ζούμε κάτω από πολύ άσχημες συνθήκες. Θέλουμε βοήθεια, πρώτα στο να συνδεθεί πάλι στο ρεύμα αλλά και να βγάλουμε το βιβλιάριο και να πάρουμε φάρμακα για τη γυναίκα μου, αλλά και να περάσει και επιτροπή. Απευθύνουμε λοιπόν έκκληση σε όποιον μπορεί να μας βοηθήσει».

patrisnews.gr

Γ@ΜΩ το SUCCESS STORY σας Μ@Λ@ΚΕΣ ......
LEMMY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.