Η έρευνα έγινε από την Kaspersky Lab και βασίστηκε στα στατιστικά στοιχεία που λαμβάνει από τις μονάδες Γονικού Ελέγχου της εταιρείας. Η έρευνα αποκάλυψε τι παρακολούθησαν, άκουσαν, αγόρασαν και έψαξαν τα παιδιά, ενώ δεν ήταν στο σχολείο.
YouTube VS Social Media
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, τα παιδιά ήταν πιο πιθανό να παρακολουθήσουν βίντεο και να ακούσουν μουσική, από το να περάσουν χρόνο στα social media. Η έρευνα αποκάλυψε ότι τα παιδιά ξόδεψαν περισσότερο χρόνο στο Youtube - ιδιαίτερα, δείχνοντας αυξημένο ενδιαφέρον για τον blogger PewDiePie.
Πέρασαν επίσης χρόνο παρακολουθώντας πολυάριθμες τηλεοπτικές σειρές στο Netflix, με τα μικρότερα παιδιά να προτιμούν το Nickelodeon, το Cartoon Network και το κανάλι της Disney, καθώς και τον Μπομπ Σφουγγαράκη.
Όσο για τη μουσική, τα παιδιά χρησιμοποίησαν υπηρεσίες streaming όπως οι Spotify, Soundcloud και iTunes για να ακούσουν μουσική, με το ραπ να είναι το πιο δημοφιλές είδος. Σε αυτό συνέβαλε και ο θάνατος του γνωστού ράπερ XXXTentacion, που σκοτώθηκε από πυροβολισμούς διερχόμενου αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια γυρίσματος, γεγονός το οποίο οδήγησε σε αυξημένη αναζήτηση πληροφοριών για το θάνατό του. Επίσης τα παιδιά άκουσαν XXXTentacion περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον καλλιτέχνη.
Kaspersky Lab
Ειδήσεις και online παιχνίδια
Εντυπωσιακό εύρημα είναι επίσης ότι τα παιδιά άρχισαν να επισκέπτονται πιο συχνά ειδησεογραφικές σελίδες, συμπεριλαμβανομένων των BBC, CNN και BuzzFeed. Επίσης, πέρασαν χρόνο ελέγχοντας τις τελευταίες ενημερώσεις και βαθμολογίες στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου 2018. Τα online παιχνίδια ήταν επίσης δημοφιλή. Ωστόσο, τα παιδιά παγκοσμίως έδειξαν προτίμηση στο Fortnite, το οποίο έχει ξεπεράσει το PUBG ως το πιο δημοφιλές παιχνίδι.
Και αυτό το καλοκαίρι τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για ρούχα και φορητές συσκευές. Πρώτες στις προτιμήσεις τους τα ηλεκτρονικά καταστήματα των Ebay, Amazon, Aliexpress, ASOS και H&M. Οι πιο δημοφιλείς μάρκες ωστόσο είναι η Nike, η Adidas, η Supreme, η Gucci και η Vans. Από όλες τις φορητές συσκευές, τα παιδιά συχνά έδειξαν ενδιαφέρον για τα iPhone και Samsung Galaxy.
Πρέπει να σημειωθεί ότι, παράλληλα με τα παιχνίδια, το βίντεο και τη μουσική, τα παιδιά συχνά αναζητούσαν ιστότοπους με περιεχόμενο αυστηρά για ενήλικες. Ωστόσο, αν οι γονείς τους είχαν εμποδίσει την πρόσβαση σε τέτοιους ιστότοπους, τότε οι προσπάθειες των παιδιών να επισκεφθούν αυτούς τους ιστότοπους ήταν ανεπιτυχείς.
Kaspersky Lab Τι έψαχναν
*Η έκθεση παρουσιάζει ανώνυμα στατιστικά στοιχεία για ιστότοπους που επισκέφτηκαν παιδιά από υπολογιστές Windows και Mac και ερευνά τις δραστηριότητες αναζήτησης σε συσκευές Windows, Mac, Android και iOS από τον Ιούνιο έως τα μέσα Αυγούστου 2018. Τα στατιστικά στοιχεία λήφθηκαν από τα προϊόντα της Kaspersky Lab που διαθέτουν ενεργοποιημένη τη μονάδα Γονικού Ελέγχου και από το Kaspersky Safe Kids, μια αυτόνομη υπηρεσία εγκατεστημένη για την online προστασία των παιδιών.
huffingtonpost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)