Είναι επίσημο πλέον το γεγονός πως το facebook αλλάζει το όνομά του, με απόφαση της εταιρείας-κολοσσού στα μέσα κοινωνικής δισκύωσης.
Το Facebook, πλέον, θα ονομάζεται "Meta", με την εταιρεία να ανακοινώνει τις αποφάσεις της στο ετήσιο συνέδριό της, επισημαίνοντας ότι το νέο όνομα είναι πιο αντιπροσωπευτικό για αυτά που πρεσβεύει αυτή τη στιγμή η εταιρεία. Η νέα εταιρεία Meta θα περιλαμβάνει το Facebook, που θα αποτελεί τη μεγαλύτερη θυγατρική του, καθώς και εφαρμογές όπως το Instagram, το WhatsApp και την εταιρεία εικονικής πραγματικότητας Oculus.
Αποκαλύφθηκαν ακόμη τα σχέδια για το περιβόητο metaverse, έναν διαδικτυακό κόσμο όπου οι χρήστες θα μπορούν να παίζουν παιχνίδια, να εργάζονται και να επικοινωνούν σε ένα εικονικό περιβάλλον. Στόχος είναι οι χρήστες να μπορούν ουσιαστικά να βρίσκονται εικονικά στον ίδιο χώρο με φίλους που ζουν σε άλλες χώρες, ή να παρακολουθούν μαζί μια συναυλία, ο καθένας στο σπίτι του.
Οι χώροι εργασίας δεν θα μείνουν ανεπηρέαστοι. Ο Ζάγκερμπεργκ εκτιμά πως οι εταιρείες θα μπορέσουν να κάνουν ένα βήμα μπροστά με αυτή τη τεχνολογία. Τα πάντα θα βρίσκονται online και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να συνεργάζονται μέσω VR (Virtual Reality) και AR (Augmented Reality). Θα μπορούν δηλαδή να πραγματοποιήσουν μια συνεδρίαση δίχως να βρίσκονται εκεί. Ακόμη, με τη χρήση τεχνολογιών της Oculus και μιας τεράστιας βιβλιοθήκης περιεχομένου, ακόμη και φοιτητές θα μπορούν να βρουν πληροφορίες για τις σπουδές τους και να ταξιδέψουν σε διαφορετικά μέρη και εποχές για να μελετήσουν για παράδειγμα πολιτισμούς.
O Μαρκ Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε τις αλλαγές το βράδυ της Πέμπτης, λέγοντας πως ήθελε ένα νέο brand με πιο καθαρή εταιρική δομή ώστε να μπορεί να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην επόμενη μέρα του ίντερνετ, δηλαδή στην μετά-social media εποχή. Αξίζει να σημειωθεί βέβαια πως η συγκεκριμένη αλλαγή έρχεται σε μια εποχή μεγάλης πίεσης για το Facebook, το οποίο τις τελευταίες εβδομάδες έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά την διαρροή εγγράφων και τις καταγγελίες της μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος και πρώην εργαζόμενη της εταιρείας, Φράνσις Χάουγκεν, ότι ο κολοσσός των social media βλάπτει μεταξύ άλλων τα παιδιά.
Το σήμα κατατεθέν δεν θα αλλάξει, ωστόσο πρόκειται για μια νέα ταυτότητα. Το όνομα προκύπτει άλλωστε από την ιδέα του «metaverse», ένός συνδυασμού πραγματικότητας με VR και AR.
Αμέσως μετά την ζωντανή παρουσίαση, με ανάρτησή του, ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάγκερμπεργκ, εξηγεί τη νέα σελίδα στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας. «Όταν ξεκίνησα το Facebook, πληκτρολογούσαμε ως επί το πλείστον κείμενο σε ιστοσελίδες. Όταν αποκτήσαμε τηλέφωνα με κάμερες, το διαδίκτυο έγινε πιο οπτικό και κινητό. Καθώς οι συνδέσεις γίνονταν ταχύτερες, το βίντεο έγινε ένας πλουσιότερος τρόπος να μοιραζόμαστε εμπειρίες» αναφέρει.
Και συνεχίζει: «Η επόμενη πλατφόρμα θα είναι ακόμη πιο καθηλωτική – ένα ενσώματο διαδίκτυο όπου θα είστε μέσα στην εμπειρία, δεν θα την κοιτάτε απλώς. Το αποκαλούμε αυτό metaverse και θα αγγίξει κάθε προϊόν που κατασκευάζουμε. Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας».
"Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα Meta και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε".
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)