Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

25 selfies που δείχνουν την «σκληρή» πραγματικότητα του να είσαι μαμά


Η μητρότητα είναι υπέροχη. Αυτό είναι κάτι που όλοι μπορούν να πουν με σιγουριά. Πίσω από αυτό το συναίσθημα ευτυχίας, όμως, βρίσκεται πολλή κούραση, ιδρώτας, βρώμικα ρούχα και έλλειψη ύπνου. Από τα άλουστα μαλλιά μέχρι τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια, αυτές είναι 25 selfies που μοιράστηκαν οι αναγνώστριες της HuffPost στην προσπάθειά τους να εξηγήσουν τι σημαίνει να είσαι μητέρα.


  • Katie Leach
    «Έχουμε ένα δωμάτιο γεμάτο με παιχνίδια και το μόνο που θέλει να κάνει είναι να τραβάει τα μαλλιά μου»
  • April Renee Ramsey
    «Να βρίσκεις ένα πόδι δίπλα στο κεφάλι σου στις 3 τα ξημερώματα»
  • Abby Worden
    «Να μην μπορείς να κάνεις τίποτα μόνη σου, ποτέ ξανά»
  • Lisa Minck
    «Είναι διασκεδαστικό και με πολύ παιχνίδι μέχρι... να συμβεί αυτό. Όπως και να'χει πρέπει να χαμογελάς :) #thisisparenting»
  • Kasey Gravel
    «Μερικών ημερών και πολύ κουρασμένη»
  • Julee Wilson
    «Αρχίζω να καταλαβαίνω ότι δεν μπορώ να τα έχω όλα, αλλά έχω αρκετά. Και αυτά που έχω είναι τόσα πολλά.»
  • April June
  • Ali Ashbacher
    «Δεν υπάρχει προσωπικός χώρος, δεν υπάρχει ρεπό, υπάρχουν δάχτυλα που μπαίνουν στη μύτη και το στόμα, δεν κάνει μπάνιο για δυο μέρες, αλλά η αγάπη και το γέλιο που παίρνεις πίσω, αξίζει τόσο πολύ.»
  • Rachel Henderson
    «Είναι να κλαις μαζί με το παιδί.»
  • Teddi Bewernitz
    «Το να μένεις σπίτι είναι τόσο εύκολο, σωστά; Νήπια, παιδιά και μπόλικος καφές.»
  • Rosine Oriabure
    «Το να είσαι μητέρα σημαίνει να μαθαίνεις τις δυνάμεις που δεν ήξερες ότι έχεις και να αντιμετωπίζεις τους φόβους που δεν ήξερες ότι υπάρχουν.»
  • Megan Mueller
    «Το να είσαι γονιός δεν είναι ποτέ βαρετό.»
  • Keena Paula Dizon
  • Shonitria Anthony
  • Carolyn Griffin
    «Το μωρό δεν κοιμάται και ήμουν όλο το βράδυ ξύπνια... Αλλά είναι πολύ χαμογελαστός.»
  • Seré Altebrando
    «Προσπαθώ να την βάλω για ύπνο. Της αρέσει να είναι όσο πιο κοντά στο προσωπό μου γίνεται. Νομίζω ότι εκείνη ευθύνεται για τους μαύρους κύκλους που έχω κάτω από τα μάτια μου.»
  • Nina Hassan
    «Λοιπόν, θα έλεγα ότι αν και το να είσαι γονιός είναι η πιο δύσκολη δουλειά που μπορούσε να έχει κάποιος, το να βλέπεις τα παιδιά σου να αλλάζουν κάθε μέρα και να κατακτούν τα ορόσημα, τα κάνει όλα να αξίζουν.»
  • Eleanor Hanson ToBe
    «Να μην μπορείς να βγάλεις μία καλή "φυσιολογική" φωτογραφία όλοι μαζί»
  • Melissa Naymik Linebrink
    «Να πρέπει να κάτσεις ανάμεσα στα παιδιά σου σε ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο, ώστε να μην αλληλοσκοτωθούν.»
  • Rebecca Harris
    «Όταν βγάζουν δόντια, κουράζονται όλοι.»
  • Keara Stein
    «Είναι τα σάλια το νέο trend στην ενυδάτωση;»
  • Angie Lee
  • Heather May Holbrook
    «Νεογέννητο»
  • Crystal Evans Salgado
    «Να μην έχω κοιμηθεί αρκετά λόγω του μωρού και το άλλο μου παιδί να μου βάζει τα παιχνίδια του στο κεφάλι.»
  • Kimberly Mahan
    «Η λέξη "κούραση" αποκτά καινούρια ερμηνεία όταν υπάρχει ένα νεογέννητο.»

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.


http://www.huffingtonpost.gr/2015/11/15/story_n_8552870.html?utm_hp_ref=greece

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)