Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Fernando Pessoa


Κουβαλάω στην καρδιά μου...
Σαν σε χρηματοκιβώτιο που δεν κλείνει γιατί είναι γεμάτο...
Όλα τα μέρη απ' όπου πέρασα...
Τα λιμάνια όλα όπου πήγα...


Όλα τα τοπία που είδα απ' τα παράθυρα, τα φινιστρίνια ή τα καταστρώματα...
Κάνοντας όνειρα....
Κι όλα αυτά, που είναι πολλά...
Είναι λίγα γι' αυτό που θέλω...

Σταυρώνω τα χέρια στο τραπέζι, βάζω το κεφάλι στα χέρια...
Και θέλω να κλάψω, αλλά δεν ξέρω πού τα δάκρυα να ψάξω...
Όσο προσπαθώ τη λύπη μου να κρατήσω, δεν κλαίω...


Η ψυχή μου κομμάτια...

Κάτω από τον κυρτό δείκτη που την αγγίζει...
Τί θα γίνει μ' εμένα; Τί θα γίνει μ' εμένα;
 
lolek
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.