Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Προσωπικά το αγαπημένο μου σημείο στο πολυνομοσχέδιο είναι για τα καζίνα...


Προσωπικά το αγαπημένο μου σημείο στο πολυνομοσχέδιο είναι για τα καζίνα. Εκεί νομίζω κορυφώνεται το δράμα (γνώμη μου πάντα γιατί η τέχνη είναι υποκειμενική). Ειδικά με αγγίζει το σημείο που όταν ο παίκτης χάνει, το καζίνο μπορεί να τον δανείσει επί τόπου.
Εγώ αυτό το βρίσκω όλα τα λεφτά του παίκτη.
Δεν τον αφήνουν έτσι, δεν του γυρίζουν την πλάτη, δεν έχουν αυτό το πού σε είδα πού σε ξέρω το απρόσωπο. Αντίθετα τον περιθάλπουν, του στέκονται, ακουμπούν με στοργή στο πρόβλημά του. Πόσα σου λείπουν παλικάρι μου, εδώ εμείς θα σε συντρέξουμε, όσο έχεις εμένα μη φοβάσαι κανέναν, της αγάπης τα φρένα έχουν σπάσει για σένα. Κι έτσι τον σπρώχνουν πιο βαθιά στον τόκο, πιο βαθιά στην υποθήκη, πιο βαθιά στο χρέος. Πιο βαθιά. Τελεία.


Ξέρουμε τι θα πουν: «μόνος του επιλέγει, δεν του βάζουμε εμείς το μαχαίρι στο λαιμό». Αν όμως τα λέει καλά ο Ντοστογέφσκι, ο φανατικός τζογαδόρος μπροστά στην τσόχα δεν βλέπει τίποτα. Λεφτά, σπίτια, ανάγκες, οικογένειες χάνονται μπροστά σε μια ζαριά, σ’ ένα χαρτί της τράπουλας.


Συνεπώς, τι κάνει ένα κράτος πρόνοιας, ένα κράτος με ανθρώπινο πρόσωπο που σέβεται τον εαυτό του;


Νομιμοποιεί το δικαίωμα του καζίνου να δώσει τη χαριστική βολή σε έναν άρρωστο άνθρωπο. Γιατί άρρωστος είναι ο άνθρωπος που εξακολουθεί να τζογάρει υποθηκεύοντας το σπίτι του και τις ζωές των παιδιών του.
 

Απόσπασμα από το άρθρο της Έλενας Ακρίτα στα ΝΕΑ του Σαββατοκύριακου 20-21 Ιανουαρίου 2018 με τίτλο: "Περνάμε καλά και αυτό βγαίνει στη Βουλή"

πηγή η ιστοσελίδα: https://www.aixmi.gr/index.php/elena-akrita-pername-kala-ki-auto-vgainei/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.