Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

"Βούρτσισα τα μαλλιά μου σήμερα. Ήταν μπερδεμένα και κολλημένα μαζί". Η συγκινητική ανάρτηση κοπέλας που πάσχει από βαριά κατάθλιψη


Η Katelyn Todd πάσχει από κατάθλιψη. Και θέλησε να μοιραστεί με όλους πως είναι να ζει κανείς με αυτή την ψυχική νόσο που συχνά δεν είναι καν ορατή στους ανθρώπους γύρω της αλλά και προσπαθήσει με τον τρόπο αυτό να βοηθήσει στην κατάρριψη στερεοτύπων και παρανοήσεων.
Η φωτογραφία στην οποία εμφανίζεται να χτενίζει τα μαλλιά της μετά από τέσσερις εβδομάδες και τα λόγια της, που συνοδεύουν την ανάρτησή της στο Facebook φαίνεται πως βοήθησαν αφού 285.000 άνθρωποι μέσα από τις κοινοποιήσεις που έκαναν, διέδωσαν το μήνυμά της ενώ δεκάδες χιλιάδες άλλοι σχολίασαν και αντέδρασαν σε όσα η Katelyn έχει να μας πει.



"Βούρτσισα τα μαλλιά μου σήμερα. Ήταν μπερδεμένα και κολλημένα μαζί. Έσπαγαν σε κάθε βούρτσισμα. Έκλαιγα ενώ λουζόμουν γιατί είχα ξεχάσει πώς ήταν το συναίσθημα να περνάω τα δάχτυλά μου ανάμεσά τους. Βούρτσισα και τα δόντια μου για πρώτη φορά μετά από μία εβδομάδα. Τα ούλα μου αιμορραγούσαν. Το νερό έτρεχε κατακόκκινο από το αίμα. Έκλαιγα και για αυτό. Όταν βγήκα από το ντους, δεν μπορούσα να σταματήσω να μυρίζω τα μαλλιά και τα χέρια μου. Απέφευγα να αγκαλιάσω τους ανθρώπους, γιατί δεν μύριζα όμορφα. Μύριζα λες και βρισκόμουν στο κρεβάτι για μια εβδομάδα. Δεν έχω καθαρά ρούχα, γιατί είμαι πολύ κουρασμένη και λυπημένη για να τα πλύνω

Η κατάθλιψη δεν είναι όμορφη. Η κατάθλιψη είναι κακή υγιεινή, βρώμικα πιάτα και ένα οκνηρό σώμα από τον πολύ ύπνο. Κατάθλιψη είναι να έχεις μόνο τρεις φίλους που βρίσκονται τριγύρω γιατί έχουν την υπομονή και την αγάπη ενός αγίου. Κατάθλιψη είναι να κλαις μέχρι να μην υπάρχουν άλλα δάκρυα, μέχρι να νιώθεις ότι θέλεις να κάνεις εμετό μέχρι την επόμενη αναπνοή. Κατάθλιψη είναι να κοιτάζεις το ταβάνι μέχρι να καούν τα μάτια επειδή ξεχνάς να τα ανοιγοκλείσεις.

Η κατάθλιψη κάνει την οικογένειά σου να κλαίει επειδή νομίζει ότι δεν την αγαπάς πια όταν είσαι απόμακρος και αποστασιοποιημένος. Η κατάθλιψη είναι σωματική και συναισθηματική, είναι αυτό το κενό που αισθάνεσαι.

Σας παρακαλώ να είστε επιεικείς με φίλους και την οικογένεια σας που δυσκολεύονται να σηκωθούν και να βρουν τη δύναμη να καθαρίσουν, να βγουν έξω ή να φροντίσουν τον εαυτό τους. Και σας παρακαλώ να τους ακούσετε με σοβαρότητα εάν σας μιλήσουν για όλα αυτά. Προσπαθούμε. Σας ορκίζομαι πως προσπαθούμε. Βλέπετε; Βούρτσισα τα μαλλιά μου σήμερα".


valueforlife
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.