Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

GP Βραζιλίας: Ο Rosberg στην pole


Με αίθριο καιρό κόντρα στις προβλέψεις θερμοκρασία οδοστρώματος στους 46 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία αέρα στους 30 βαθμούς Κελσίου υποδέχτηκε σήμερα ομάδες και οδηγούς η πίστα του Ιντερλάγος.
Του Τάκη Πουρναράκη

Ο Hamilton ήταν ταχύτερος στο FP3 και έδειξε από νωρίς στο Q1 τις προθέσεις του να κερδίσει σε μια πίστα που δεν τα έχει καταφέρει ποτέ παρότι στέφθηκε πρωταθλητής εκεί το 2008. Η Pirelli είχε στη διάθεση όλων των ομάδων τη μέση και τη μαλακή γόμα γι’ αυτόν τον αγώνα στις κατατακτήριες δοκιμές οι περισσότεροι χρησιμοποίησαν από την αρχή τη μαλακή γόμα με το χαρακτηριστικό κίτρινο σιρίτι. Η πρώτη προσπάθεια του Hamilton με την μαλακή γόμα ήταν στο 1:11.682 και ήταν η ταχύτερη που είχαμε δει μέχρι εκείνη τη στιγμή στο Ιντερλάγος. Την ίδια στιγμή ο Alonso έμεινε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος της Honda και πάρκαρε το μονοθέσιο του στη στροφή 11.
Ο Button με την άλλη McLaren αποκλείστηκε μη μπορώντας να σημειώσει ανταγωνιστικό χρόνο. Εκτός από τους οδηγούς των δυο Manor, εκτός έμεινε και ο Pastor Maldonado με τη Lotus. Μια αψιμαχία ανάμεσα στους δυο Βραζιλιάνους τον Μassa και το Nasr είχε ως αποτέλεσμα ο Massa να βρεθεί εκτός πίστας καθώς ο νεαρός συμπατριώτης του με τη Sauber βράδυνε αναίτια στην αγωνιστική γραμμή. Αμφότεροι κλήθηκαν για εξηγήσεις στους αγωνοδίκες μετά το τέλος της διαδικασίας.
Για την αυριανή εκκίνηση ο Ricciardo έχει ποινή 10 θέσεων λόγω αλλαγής μονάδος ισχύος και ο Bottas ποινή 3 θέσεων γιατί προσπέρασε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας στο FP2.

Το ξεκίνημα του Q2 βρήκε τις Mercedes των Hamilton και Rosberg να ξεκινούν αμέσως την προσπάθεια με το Hamilton να πετυχαίνει ένα χρόνο 17 χιλιοστά του δευτερολέπτου καλύτερο απ’ αυτόν που του έδωσε την 1η θέση στο Q1. Αντίθετα ο Rosberg ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός. Από τη Mercedes του ζήτησαν να προσπαθήσει ξανά για να σιγουρέψουν την είσοδο στο Q3 αλλά ο Rosberg αντέδρασε θεωρώντας πως δεν χρειάζεται. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Perez, Sainz, Grosjean, Nasr και Ericsson.

Ο Alonso μιλώντας στους δημοσιογράφους στη μεικτή ζώνη τόνισε: «Πρέπει να διορθώσουμε πολλά όσον αφορά στην αξιοπιστία. Του χρόνου όλα αυτά τα προβλήματα και τα λάθη πρέπει να μας γίνουν μαθήματα και να μην τα επαναλάβουμε».

14 11d1

Στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 ο Hamilton έκανε λάθος στη στροφή 10 και έχασε χρόνο έτσι ήταν 88 χιλιοστά πιο αργός από το Rosberg. Στη 2η και καθοριστική προσπάθεια ο πρωταθλητής και πάλι υστέρησε 78 χιλιοστά έναντι του Γερμανού συναθλητή του. Έτσι ο Rosberg βρέθηκε για 5η συνεχή φορά στην pole.
Πίσω τους οι Vettel, Bottas, Raikkonen και Hulkenberg συμπλήρωσαν την 6αδα. Η διαφορά ανάμεσα στις Mercedes και τους υπόλοιπους είναι χαοτική καθώς το μήκος της πίστας 4.3km δίνει αντίστοιχα μικρότερους σε διάρκεια γύρους άρα και μικρότερες διαφορές. Μεγάλη απογοήτευση για τη Red Bull που είδε το Ricciardo με την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος να μένει πίσω από τον Kvyat που είχε την παλιά μονάδα ισχύος.

14 11d2

Συνολικά η αυριανή σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε ως εξής( με τις ποινές για Ricciardo, Bottas):
Θεση ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ
1 Nico Rosberg Mercedes 1m11.282s
2 Lewis Hamilton Mercedes 1m11.360s 0.078s
3 Sebastian Vettel Ferrari 1m11.804s 0.522s
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1m12.144s 0.862s
5 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m12.265s 0.983s
6 Daniil Kvyat Red Bull/Renault 1m12.322s 1.040s
7 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m12.085s 0.803s
8 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m12.415s 1.133s
9 Max Verstappen Toro Rosso/Renault 1m12.739s 1.457s
10 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m12.989s
11 Carlos Sainz Toro Rosso/Renault 1m13.045s
12 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m13.147s
13 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m13.233s
14 Romain Grosjean Lotus/Mercedes 1m13.913s
15 Pastor Maldonado Lotus/Mercedes 1m13.385s
16 Jenson Button McLaren/Honda 1m13.425s
17 Alexander Rossi Marussia/Ferrari 1m16.151s
18 Will Stevens Marussia/Ferrari 1m16.283s
19 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m12.417s
20 Fernando Alonso McLaren/Honda

 Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)