Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

(Ναι, αυτός ο αστυνομικός δεν είναι μπάτσος)! Συγκλονίζει το αντίο αστυνομικού στον 6χρονο που έχασε τη ζωή του στη Μόρια


Το τελευταίο αντίο στο 6χρονο αγοράκι που άφησε την τελευταία του πνοή στον καταυλισμό της Μόριας στη Λέσβο είπε ο αστυνομικός Κωνσταντίνος Βαγγέλης με μία συγκινητική ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
Ο αστυνομικός είχε γνωρίσει τον μικρό Bares κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας του στο νησί και έμαθε το Σάββατο για τον άδικο χαμό του, κατά τη διάρκεια πυρκαγιάς που ξέσπασε το βράδυ της Πέμπτης στη σκηνή της γιαγιάς του παιδιού από έκρηξη φιάλης υγραερίου.

Η ανάρτηση του:

BARES
Δυο λόγια για τον Bares... έναν μικρό Άγγελο από το Ιράκ που δεν πρόλαβε τη Ζωή...
Ήρθες αγγελάκι μου και τύλιξες αυτά τα δυο χεράκια γύρω μου στη δεύτερη υπηρεσία που έκανα στο νησί. Κι από τότε σε είχα σε κάθε βάρδια μαζί μου... Σε είχα συντροφιά δυο μήνες με περίμενες είχα δεν είχα κάτι να σου φέρω, τρύπωνες στην αγκαλιά μου και έμενες εκεί......


Και σήμερα με πήραν οι συνάδελφοι και μου είπαν ότι εσύ ήσουν η ψυχούλα που κάηκε προχτές στη φωτιά της Μόριας, το Ψυχοπαίδι.....
Πλήρωσες ακριβά το Ευρωπαικό όνειρο των γονιών σου, τον πόλεμο, την προσφυγιά.....


Έγινες εσύ το Θύμα και που είναι οι Θύτες;
Καλό Ταξίδι Αγγελάκι μου, μακάρι να μπορούσα να σε ξανακούσω να τρέχεις στην κατηφόρα και να φωνάζεις Police ή μάλλον όπως το έλεγες Pulice......



http://odofragma-skas.blogspot.gr/2016/11/6.html
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.