Οι εργαζόμενοι για χρόνια είχαν προειδοποιήσει, φτάνοντας μέχρι και σε εξώδικα, για τις χρόνιες παθογένειες που περιλάμβαναν καθημερινές βραδυπορίες, για μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης, του συστήματος ETCS που διορθώνει το όποιο ανθρώπινο λάθος, το οποίο έχει εγκατασταθεί στις μηχανές αλλά ΔΕΝ λειτουργεί, στην μη λειτουργία της τηλεματικής. Άραγε, τι θα μας έλεγε ο Μητσοτάκης σήμερα, που ήταν προγραμματισμένη επίσκεψή του στο «Κέντρο Τηλεδιοίκησης – Σηματοδότησης Σιδηροδρομικού Δικτύου Βορείου Ελλάδος»; Πόσα ψέματα δεν πρόλαβε να ξεστομίσει για την άρτια λειτουργία του και τις προσπάθειες που έχει καταβάλει η κυβέρνησή του;
Πόσα ψέματα πρόλαβαν και αποσόβησαν οι δεκάδες νεκροί επιβάτες των δυο τραίνων και πόσο εξοργιστικό είναι να μαθαίνονται αυτές οι εγκληματικές πρακτικές μετά από τόσο πόνο; Αναρωτιούνται κάποιοι δημοσιογράφοι, γιατί δεν γνώριζαν τις καταγγελίες και τα εξώδικα των ενώσεων των εργαζομένων, γιατί δεν γνώριζαν πως το ελλαδικό κράτος έχει παραπεμφθεί στο ευρωπαϊκό δικαστήριο για μη τήρηση κανόνων στους σιδηροδρόμους και γιατί πήρε εκατομμύρια ευρώ από ευρωπαϊκά κονδύλια γι’ αυτό το λόγο, αλλά, όπως συνήθως, κατέληξαν σε κάποιες τσέπες. Δεν γνώριζαν ούτε την παραίτηση του προέδρου της επιτροπής ETCS, η οποία είναι υπεύθυνη για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, καταγγέλλοντας κακοδιαχείριση, κακή συντήρηση και έλλειψη γνώσης των αρμοδίων σε εξειδικευμένα συστήματα. Δεν γνώριζαν, γιατί είναι επιφορτισμένοι να ταΐζουν με σκουπίδια τους ανθρώπους, δεν γνώριζαν γιατί έχουν την γλώσσα τους κολλημένη στο δηλητηριασμένο μέλι της εξουσίας.
Οι εργαζόμενοι για την κυκλοφορία των τραίνων συνεννοούνται μεταξύ τους με ασυρμάτους και κινητά τηλέφωνα, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών αναφέρει πως εδώ και χρόνια δεν λειτουργεί απολύτως τίποτα: «Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα. Είμαστε στο manual (χειροκίνητο) σε όλη τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, ούτε τα φωτοσήματα, ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα βλέπανε την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους». Την ίδια στιγμή που ο καθένας μπορεί να δει στο κινητό του την κίνηση των πλοίων, των αεροπλάνων, του ταξί, ακόμα και τον ντελιβερά να φέρνει την… πίτσα, οι μηχανοδηγοί και οι σταθμάρχες βρίσκονται στο σκοτάδι και προσπαθούν μόνοι τους να συνεννοηθούν, έχοντας στην πλάτη τους χιλιάδες ζωές, φορτωμένες από το κράτος, χωρίς αυτό να αναλαμβάνει καμία ευθύνη και μιλώντας μόνο για ανθρώπινο λάθος. Όλα αυτά, την ίδια στιγμή που ο Πιερακάκης μάς λέει πως οι Ιάπωνες ενδιαφέρονται για την ελληνική τεχνογνωσία σε ψηφιακά συστήματα· όλα αυτά την στιγμή που ο υπουργός μεταφορών Κώστας Καραμανλής, λίγες μέρες πριν, μας έλεγε πως «μια υπεύθυνη πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφάλεια των επιβατών».
Όσο εξοργιστικές είναι οι πρακτικές της κυβέρνησης, άλλο τόσο είναι και των κομμάτων της αντιπολίτευσης τα οποία προσπαθούν να εκμεταλλευτούν το θέμα πολιτικά. Είναι γελοίο να μιλάει ο Βαρουφάκης πως φταίνε οι ιδιωτικοποιήσεις για το δυστύχημα: «[…]Από αύριο, θα μιλήσουμε για το έγκλημα των ιδιωτικοποιήσεων, τον πραγματικό ένοχο αυτής της ανείπωτης αυτής τραγωδίας[…]». Ο άνθρωπος που δήλωνε πως ήταν σύμφωνος να πουλήσει τον ζημιογόνο ΟΣΕ ακόμα και για ένα ευρώ.
Είναι γελοίο, επίσης, να δείχνουν στον Σύριζα ως μόνη αιτία τις ιδιωτικοποιήσεις, ξεχνώντας πως η κυβέρνηση Συριζανελ πούλησε τον ΟΣΕ και πως επί των ημερών τους, επίσης, δεν λειτουργούσαν τα συστήματα με συνέπεια τον εκτροχιασμό τρένου το 2017 και τον θάνατο 3 ατόμων. Και τότε, όπως και σήμερα, το φταίξιμο ήταν το ανθρώπινο λάθος λόγω παραβίασης ταχύτητας, αλλά δεν υπήρξε καμία αναφορά για το εγκατεστημένο σύστημα που αποτρέπει τον παράγοντα του ανθρώπινου λάθους, αλλά ποτέ δεν είχε τεθεί σε λειτουργία. Το ανθρώπινο λάθος είναι ένα κατασκεύασμα που ξεπλένει το κράτος και τους εξουσιαστές από το αίμα των εξουσιαζόμενων.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ
Ελευθερόκοκκος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)