Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ ΑΣΤΕΙΟ....


Στην ίδρυση νέου «δημοκρατικού κόμματος» στο χώρο του κέντρου προχωρά ο πρώην υπουργός Αλέκος Παπαδόπουλος, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος από το Ηράκλειο της Κρήτης. Η δομή, το πρόγραμμα, η ονομασία και το έμβλημα του κόμματος θα γνωστοποιηθούν το αργότερο έως τις αρχές Σεπτεμβρίου.

Σε δήλωσή του ο κ. Παπαδόπουλος επισημαίνει ότι η σχετική πρωτοβουλία είναι σε εξέλιξη εδώ και ένα χρόνο, με πρωταγωνιστές τη νεώτερη γενιά και «τη συνεπικουρία κάποιων παλαιότερων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)