Στην ίδρυση νέου «δημοκρατικού κόμματος» στο χώρο του κέντρου προχωρά ο πρώην υπουργός Αλέκος Παπαδόπουλος, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος από το Ηράκλειο της Κρήτης. Η δομή, το πρόγραμμα, η ονομασία και το έμβλημα του κόμματος θα γνωστοποιηθούν το αργότερο έως τις αρχές Σεπτεμβρίου.
Σε δήλωσή του ο κ. Παπαδόπουλος επισημαίνει ότι η σχετική πρωτοβουλία είναι σε εξέλιξη εδώ και ένα χρόνο, με πρωταγωνιστές τη νεώτερη γενιά και «τη συνεπικουρία κάποιων παλαιότερων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)