(Ετσι για να μην τους ξεχάσουμε! Να θυμόμαστε... Lemmy )
(Ποιος βάρεσε σήμερα το νταούλι και τον ζουρνά?..... Και ποιος χορεύει?...)
Ζωή σε μας παιδιά!!!... Να ζήσουμε, να τους θυμόμαστε... (χα χα χα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση. Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)