Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Ζωή σε μας... Να ζήσουμε, να τους θυμόμαστε...





(Ετσι για να μην τους ξεχάσουμε! Να θυμόμαστε...  Lemmy )

(Ποιος βάρεσε σήμερα το νταούλι και τον ζουρνά?..... Και ποιος χορεύει?...)
Ζωή σε μας παιδιά!!!... Να ζήσουμε, να τους θυμόμαστε... (χα χα χα)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)