Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΙ???



ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ....
ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΟΡΑ
ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ....
ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ...

lolek

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)