Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Χαριζουν αφθονο γελιο.... Τίμιοι βιομήχανοι, εφοπλιστές, πολιτικοι και τραπεζίτες, μεγαλοεργολαβοι και μεγαλοεκδοτες διοργανώνουν διαδηλώσεις.


"ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ
ΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ.


ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΙΚΙΑ
Ολοι στον αγώνα."




ΜΕ ΤΟΝ ΦΡΟΥΡΟ ΠΑΡΕΑ...



Μεγαλειώδης συγκέντρωση 99 ατόμων.... (σαν το ανεκδοτο με τα σουβλάκια) 
Αυτοί που έδιωξαν τους διαδηλωτές από τους δρόμους με ανελέητο κυνήγι, ληγμένα χημικά και ανεξήγητη αστυνομική βία, τους καλούν ΤΩΡΑ σε ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ?
ΟΝΕΙΡΟ ΖΩ ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ...

lolek

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)