Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ν. ΠΑΠΠΑΣ: ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΔΝΤ


Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι το ΔΝΤ δεν θα έπρεπε να είναι στην Ευρώπη. Μακάρι να βρούμε λύση που δεν θα το περιέχει. Η Ευρώπη δεν το χρειάζεται μπορεί να προχωρήσει χωρίς αυτό τα λεφτά αλλά κυρίως τη μονόπλευρη και καθόλου ευρωπαϊκή κοινωνική του ατζέντα.

Aκόμη και η ελληνική πρόταση συμπεριλαμβάνει φοροκαταιγίδα (αν συνυπολογίσει κανείς και την παραμονή του ΕΝΦΙΑ). Δηλαδή έρχεται όπως αρκετοί εκτιμούν έμμεση μείωση μισθών και συντάξεων; Τι απαντάτε;

Οι μισθοί και οι συντάξεις αποτελούν απαράβατη κόκκινη γραμμή, στην οποία ας μη μας διαφεύγει ότι προσκρούει και η συμφωνία.

lolek

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)