Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι το ΔΝΤ δεν θα έπρεπε να είναι στην Ευρώπη. Μακάρι να βρούμε λύση που δεν θα το περιέχει. Η Ευρώπη δεν το χρειάζεται μπορεί να προχωρήσει χωρίς αυτό τα λεφτά αλλά κυρίως τη μονόπλευρη και καθόλου ευρωπαϊκή κοινωνική του ατζέντα.
Aκόμη και η ελληνική πρόταση συμπεριλαμβάνει φοροκαταιγίδα (αν συνυπολογίσει κανείς και την παραμονή του ΕΝΦΙΑ). Δηλαδή έρχεται όπως αρκετοί εκτιμούν έμμεση μείωση μισθών και συντάξεων; Τι απαντάτε;
Οι μισθοί και οι συντάξεις αποτελούν απαράβατη κόκκινη γραμμή, στην οποία ας μη μας διαφεύγει ότι προσκρούει και η συμφωνία.
lolek

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)