Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Μια ανάσα από την συμφωνία με τους θεσμούς - Επιβεβαιώνει ο Γ. Δραγασάκης


«Προχωράμε κανονικά στις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς, από την πλευρά μας είμαστε σχεδόν έτοιμοι για συμφωνία» δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης μετά τη συνεδρίαση του κυβερνητικού συμβουλίου για την οικονομική πολιτική.


ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ "ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ" ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ...
 
Συγχαρητήρια... και εις ανώτερα!!!

lolek

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)