«Προχωράμε κανονικά στις διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς, από την πλευρά μας είμαστε σχεδόν έτοιμοι για συμφωνία» δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης μετά τη συνεδρίαση του κυβερνητικού συμβουλίου για την οικονομική πολιτική.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ "ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ" ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ...
Συγχαρητήρια... και εις ανώτερα!!!
lolek

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)