Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ;;;;;


Δεν είμαι πολιτικός, ούτε γκόλντεν μπόϋ, ούτε έμπορος, ούτε βιοτέχνης, ούτε βιομήχανος, ούτε είμαι πτυχιούχος !!!!
Στο σχολείο, όταν οι συμμαθητές μου διάβαζαν, εγώ έκανα κοπάνες και τελικά επειδή είχα μέσον (τότε δεν υπήρχε ΑΣΕΠ) διορίστηκα στο δημόσιο, δεν έφαγα τα χρόνια μου σε πτυχιακές και μεταπτυχιακά, δεν ξέρω τί σημαίνει η λέξη λειτουργικά έξοδα, βιωσιμότητα, ούτε ξέρω τί είναι το ΣΔΟΕ, ούτε τι είναι το κλείσιμο βιβλίων.


Αρκετοί από τους συμμαθητές μου δεν βρήκαν ποτέ καλύτερη δουλειά από μένα, ή τελικά απολύθηκαν. Οσοι δε έγιναν ελευθεροεπαγγελματίες, έμποροι ή βιοτέχνες  είτε ζούν με ένα καθημερινό δράμα, είτε φυτοζωούν είτε φύγαν από την χώρα.
Εγώ αντίθετα δεν ήμουν ποτέ αυτό που λένε νοικοκύρης και τελικά με την οικονομική κρίση και τα “δίκαια” μέτρα που έχουν ληφθεί, δικαιώθηκα ! Μπορεί να έχω υποστεί μια μικρή για να πούμε την αλήθεια, μείωση στις συντάξεις μου (παίρνω τρεις συντάξεις βλέπετε γιατί ήμουν και συνδικαλιστής..),, αλλά αν τα βάλεις κάτω, περνάω πολύ καλύτερα ! 


Έχουμε και λέμε λοιπόν… Μένω σε ένα καταπληκτικό σπίτι και έχω και δυό εξοχικά, τα οποία χάριν των συμβουλών ενός συναδέλφου που διετέλεσε και υπουργός, (Άκη νομίζω τον λένε), το έχει αγοράσει μια οφ σόρ εταιρεία. Φυσικά εγώ δεν έχω καμιά σχέση με την εταιρεία και το ότι δεν πληρώνω ούτε ενοίκιο ούτε ΕΝΦΙΑ είναι θέλημα θεού! 


Έχω αγοράσει αυτοκίνητο με λίγα χρήματα μεταχειρισμένο μεν 1800cc, αλλά πολύ καλύτερο απ ‘ αυτό που οδηγούσα προ κρίσης και βέβαια επειδή δεν έχω ακίνητη περιουσία και άρα τίποτα στο όνομα μου, δεν πληρώνω κανένα χαράτσι, ανήκω δηλαδή στις λεγόμενες ευπαθείς ομάδες ! 


Δεν πληρώνω τέλος ακινήτων στη ΔΕΗ, δεν πληρώνω τέλος επιτηδεύματος, δεν πληρώνω εισφορά αλληλεγγύης, ούτε φόρο ακινήτου περιουσίας, αλλά πρακτικά ούτε και φόρο εισοδήματος, γιατί και αυτόν τον πληρώνουν οι άλλοι φορολογούμενοι. Άσε που έχω και αφορολόγητο 9.400€ !


Οτι παίρνω είναι καθαρά στό χέρι.
Άσε που και η διασκέδαση έχει γίνει πιο φθηνή σε κάποια καταστήματα και ξενοδοχεία.


Και βέβαια όλ’ αυτά τα χρόνια που οι συγγενείς και οι φίλοι μου έκαναν οικονομίες και πήραν και δάνεια για να αγοράσουν ένα σπίτι, ή ένα οικόπεδο για την οικογένεια τους, τώρα βρίσκονται σε απόγνωση και κινδυνεύουν να χάσουν σπίτια, αυτοκίνητα, εξοχικά, όλα !

Ενώ εγώ, όχι μόνον δεν στερήθηκα τίποτα όλα αυτά τα χρόνια, γιατί αυτά που έπαιρνα  μου έφταναν και περίσσευαν (σκεφτείτε ότι ο Ανδρέας μου τριπλασίασε τον μισθό σε μιά νύχτα!!!), αλλά πέρασα καλά και τώρα περνάω καλύτερα !
Επειδή είμαι μεγαλόψυχος δεν θα τους αποκαλέσω κορόιδα, παρόλο που εκείνοι με χαρακτήριζαν μέχρι πριν από λίγα χρόνια ανεπρόκοπο, χαραμοφάη και “χαμένο κορμί”, πρέπει όμως να τους πω, ότι στην Ελλάδα της κρίσης δεν ισχύει η γνωστή παροιμία “τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν”, γιατί εγώ ούτε “μαγείρεψα” και βέβαια ούτε “πείνασα”! ”


Τό ότι δεν σπούδασα με γλύτωσε από άσκοπα έτη σπουδών, και άσκοπα έξοδα, εγώ εργαζόμουνα 20 χρόνια και έτσι πήρα εδώ και 28 χρόνια την συνταξάρα μου και  τα περνάω φίνα, ενώ αντίθετα οι σπουδασμένοι συμμαθητές μου θα εργάζονται και θα πληρώνουν ΤΕΒΕ κλπ ασφαλιστικές εισφορές μέχρι τα 67 τους..και να δούμε αν πάρουν τελικά και σύνταξη !!!!.



ΓΗΣ ΠΑΙΣ ΕΙΜΙ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟΥ ΑΣΤΕΡΟΕΝΤΟΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)