ΛΥΣΑΜΕ ΟΛΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗΘΟΥΣ!!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΟΗΣΙΑ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ!!! ΑΠΛΑ ΑΗΔΙΑ... lolek
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση. Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)