Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ??? ΞΕΧΝΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ.

Δεν γίνεται να έχεις σπίτι χιλιάδων ευρώ ή πολυτελές ΙΧ και καταθέσεις και να ζητάς επίδομα ανεργίας. Τι γίνεται όμως με τον υπόλοιπο κόσμο που βρίσκεται σε κατάσταση οικονομικής ανέχειας και τα βγάζει πέρα μέρα με την ημέρα; Δεν γίνεται όμως, να έχεις ένα μικρό αυτοκινητάκι που η κρίση του έχει μηδενίσει την τιμή  (μπορεί και τα ετήσια έξοδά του να είναι περισσότερα από την αξία του) ή ένα σπίτι στο οποίο το ίδιο το κράτος σε ένα κάνει ενοικιαστή με τα χαράτσια και τους φόρους και αν βρεθείς χωρίς δουλειά να μην υπάρχει κοινωνικό κράτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)