Μόνο μια φορά σε 11 αγώνες φέτος έχει χάσει ο Βρετανός τη μάχη με το χρονόμετρο. Ο Hamilton που έφτασε τις 48 pole position έχασε φέτος μόνο στην Ισπανία από το Rosberg.
Του Τάκη Πουρναράκη
Με αίθριο καιρό θερμοκρασία στον αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 40 βαθμούς Κελσίου υποδέχτηκε σήμερα η πίστα του Σπα ομάδες και οδηγούς.
Στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές ο Hamilton ήταν ταχύτερος όλων δείχνοντας ότι έχει βρει το χρόνο που του έλειπε χτες έναντι του Rosberg. Μάλιστα σήμερα ήταν και μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος.
Ο Βρετανός έκανε την πρώτη του προσπάθεια στο 18λεπτο του Q1 με τη μέση γόμα την πιο σκληρή εκ των δυο που έχει στη διάθεση όλων των ομάδων η Pirelli. Μετά από ενδελεχή έλεγχο η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών κατέληξε πως η αστοχία ελαστικού (μαλακή γόμα) στο μονοθέσιο του Rosberg χτες οφείλονταν σε εξωτερικό κόψιμο που πιθανόν προκλήθηκε από χτύπημα σε κερμπ.
Μάλιστα από τη FIA αφαίρεσαν τα πρόσθετα κερμπ στην Eau Rouge. Ο Hamilton ήταν ταχύτερος παρότι έμεινε με τη μέση γόμα έναντι της μαλακής που χρησιμοποίησαν οι αντίπαλοί του. Μόνο οι Mercedes προκρίθηκαν χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα. Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν οι Button, Alonso, Stevens, Nasr και Merhi. Οι McLaren θα εκκινήσουν τελευταίες πίσω και από τις Marrusia λόγω αλλαγής μονάδος ισχύος, μεγαλώνει ο προβληματισμός για τη Βρετανική ομάδα.
Ο Button ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Alonso καθώς ο Ισπανός έχασε τα ελεύθερα του Σαββάτου λόγω ρωγμής στην εξάτμιση. Παρότι ο Βρετανός μιλά για τον καλύτερο γύρο που έχει κάνει εδώ και καιρό, η θέση των McLaren και η διαφορά από την κορυφή απογοητεύει όσους είχαν ποντάρει πολλά στην αναβάθμιση της μονάδας ισχύος της Honda που πιθανόν θα φανεί στη Σιγκαπούρη όπου η ανακτημένη ενέργεια παίζει λιγότερο ρόλο.

To ξεκίνημα του Q2 βρήκε όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη μαλακή γόμα με το χαρακτηριστικό κίτρινο σιρίτι που ήταν 1.7sec ταχύτερη από τη μέση γόμα. Ο Raikkonen δεν μπόρεσε να συμπληρώσει χρονομετρημένη προσπάθεια γιατί κάτι έσπασε στο μονοθέσιό του όπως ο ίδιος ανέφερε στην ομάδα. Η πρώτη εξήγηση από τη Ferrari βασισμένη στα δεδομένα τηλεμετρίας ανέφερε πρόβλημα στην πίεση λαδιού. Η διαδικασία διεκόπη μέχρι ν’ απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Φινλανδού από την πίστα. Από τη δεκάδα αποκλείστηκαν επίσης οι Hulkenberg, Ericsson, Verstappen και Kvyat. Ταχύτερος όλων ήταν ο Rosberg.
Mε το ξεκίνημα του Q3 o Hamilton ανέκτησε το προβάδισμα και διεύρυνε στη 2η του προσπάθεια σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:47.2 που αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας. Ο Rosberg έμεινε 4 δέκατα πιο πίσω. Απογοήτευση από το νικητή του προηγούμενου αγώνα Sebastian Vettel που κατετάγη 9ος. Σαφώς η απόδοση της μονάδας ισχύος της Mercedes βοήθησε ομάδες όπως η Lotus, η Williams και η Force India να πλασαριστούν πιο ψηλά απ’ ότι συνήθως. Για τους Grosjean και Perez είναι το καλύτερό τους φετινό αποτέλεσμα η 4η και 5η θέση αντίστοιχα.

“Ανίκητο” χαρακτήρισε το Hamilton, o Lauda αναφερόμενος στη σημερινή του εμφάνιση. Ο Hamilton που από το Μονακό και μετά βρίσκεται συνεχώς στην pole ισοφάρισε το ρεκόρ του M.Schumacher με 6 pole σερί που κρατούσε από το 2001. Ο Hamilton έχει εκκινήσει 9 φορές από τις 10 φέτος από την pοle και έχει μετατρέψει τις 5 σε νίκες. Μόνο τρεις φορές την τελευταία δεκαετία έχει κερδίσει στο Σπα αυτός που εκκινεί από την pole.
Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
| Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος . | Διαφορά |
| 1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m47.197s | – |
| 2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m47.655s | 0.458s |
| 3 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m48.537s | 1.340s |
| 4 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m48.561s | 1.364s |
| 5 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m48.599s | 1.402s |
| 6 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m48.639s | 1.442s |
| 7 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m48.685s | 1.488s |
| 8 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m48.754s | 1.557s |
| 9 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m48.825s | 1.628s |
| 10 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m49.771s | 2.574s |
| 11 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m49.121s | – |
| 12 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m49.228s | – |
| 13 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m49.586s | – |
| 14 | Kimi Raikkonen | Ferrari | – | – |
| 15 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m49.952s | – |
| 16 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m52.948s | – |
| 17 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 1m53.099s | – |
| 18 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | – | – |
| 19 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m50.978s | – |
| 20 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m51.420s | – |

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)