Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Μπέτυ Μπαζιάνα: Ας κριθώ γι’ αυτό που είμαι και όχι για τον σύζυγό μου


«Έθεσα το έργο μου στην κρίση του πανεπιστημίου και εκείνο έκανε την επιλογή του με βάση συγκεκριμένα κριτήρια. Ας κριθώ γι' αυτό που είμαι και γι' αυτό που πράττω, όχι για τον σύζυγό μου. Μια τέτοια αντίληψη είναι υποτιμητική για κάθε γυναίκα», δηλώνει σύμφωνα με την εφημερίδα η κα Μπαζιάνα.


Η ίδια ξεκαθαρίζει ότι αισθάνεται «τιμή γιατί ένα ΑΕΙ που με επιλέγει να διδάξω και ευθύνη γιατί η διδασκαλία είναι μια πολύ απαιτητική δουλειά», ενώ σημειώνει ότι «τα αξιώματα εκπίπτουν αναπόφευκτα κάποια στιγμή. Έτσι θα γίνει και με τον σύζυγό μου. Μέχρι τότε ας ζήσουμε με αξιοπρέπεια, ας κάνει ο καθένας τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί κι ας έχουμε καθαρό πρόσωπο όταν η εξουσία θα φύγει από τη ζωή μας».

Σε εκείνους δε που την κατηγορούν ότι δέχτηκε τη θέση ενώ εργαζόταν, αν και θα μπορούσε να εργαστεί ένας άνεργος, η κα Μπαζιάνα δηλώνει πως οι προσλήψεις στα ΑΕΙ γίνονται με βάση κάποια τυπικά προσόντα. Στηλιτεύει δε το γεγονός ότι οι πόροι προς την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ακαδημαϊκή έρευνα είναι υποτυπώδεις και πως ακόμα και εκλεγμένοι καθηγητές ΔΕΠ, αναγκάζονται να μεταναστεύσουν σε άλλες χώρες για να κυνηγήσουν τους ερευνητικούς τους στόχους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.