Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες;


Και πάνω που είχα αρχίσει να βαριέμαι ήρθε η πρόταση για σύσταση ειδικής κοινοβουλευτικής επιτροπής για τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για έξι δικογραφίες που έχουν διαβιβαστεί στη Βουλή και οι οποίες αφορούν εξοπλιστικά προγράμματα την περίοδο υπουργίας του Γιάννου Παπαντωνίου!

Μια τρελή χαρά με κυρίευσε (επιτέλους θα απονεμηθεί δικαιοσύνη σκέφτηκα) και μου βγήκε το καλλιτεχνικό μου ταμπεραμέντο στην επιφάνεια!

Μη φύγει κανείς... έχω έμπνευση θα απαγγείλω!

Η καρδιά τους συννεφιάζει

Τρέχουν τα δάκρυα βροχή

σίγουρα θα πάνε μιας και φτάσαν' ως εκεί

μισοί στο ΣΥΡΙΖΑ, μισοί στη φυλακή..

(Γιάννος Παπαντωνίου)

Και σκέφτηκε ο μέγας ηγέρπης... Πως θα αποπροσανατολίσω τα βόδια μιας και το σανό δεν φτάνει για όλους;;

Και τότε μια φαεινή ιδέα του πέρασε από το μυαλό..

''Θα ρίξω στην αρένα φρέσκο κρέας κι όσο τα λιοντάρια θα το ξεσκίζουν εγώ θα υπογράφω ότι μου φέρνουν με την ησυχία μου''

Για να μην παρεξηγηθούμε Όχι πως ο συγκεκριμένος πρώην υπουργός με τις βαθείας τσέπες (όπως και οι υπόλοιποι υπουργοί άμυνας) Δεν θα έπρεπε εδώ και χρόνια να είναι ισόβια στην μπουζού, αυτό εξυπακούεται!

Το πονηρό της υπόθεσης είναι ο χρόνος που διάλεξαν να το κάνουν! Ο λόγος προφανής... όσο εγώ υπογράφω τον θάνατό σας και ξεπουλάω ακόμη και τον αέρα που αναπνέετε εσείς θα χαζεύετε ''άρτον και θέαμα''

Αλεκτση σε παραδέχομαι... είσαι μορφάρα αγόρι μου...

Προς το παρών, διότι όπως λέει και το λαϊκό άσμα στη θέση που ήσουν ήμουνα στη θέση που είμαι θα έρθεις της φυλακής τα σίδερα είναι για τους λεβέντες

Κι εσύ λεβέντη μορφονιέ, κάποτε θα πληρώσεις!


Έλενα Χαντζή

anemosantistasis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.