Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

10 ζόρικα και αντιδραστικά μωρά που ζουν επικίνδυνα και δεν γουστάρουν να υπακούν σε κανόνες


Αν νομίζετε ότι τα νεογέννητα είναι άκακα πλάσματα, ξανασκεφτείτε το. Γιατί παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε μια λίστα με τα πιο ζόρικα και σκληροτράχηλα μωρά που έχετε δει.
Τα παρακάτω μωρά είναι πολύ άγρια και δεν δίνουν δεκάρα για τίποτα. Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες και πείτε μας ποια είναι η αγαπημένη σας!


1. Ζόρικος αδερφός
23
2. “Χαλαρώνω στο τζακούζι μου”
24
3. Αυτό το μωρό πρέπει να ήταν αρχιμαφιόζος στην προηγούμενη ζωή του
25
4. Τα πρώτα γενέθλια της αλήτικης ζωής του


26

5. “Αν ακουμπήσεις την τούρτα μου, σε έκοψα”
27
6. “Μπορείς να μου μιλήσεις τώρα”
28
7. “Ήμουν στο σπίτι ενός φίλου όταν ο γείτονας του ήρθε και είπε ότι ο γιος του φίλου μου του έκλεινε τον δρόμο.”
29
8. “Ο γιος μου βρίσκεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας εδώ και ένα μήνα. Αυτή είναι η αντίδραση του όταν μπαίνει μέσα μια νοσοκόμα. Νομίζω ότι έχει κουραστεί να τον ενοχλούν.”
30
9. Μάλλον κάτι σχεδιάζει
31
10. Χαλαρώνει
32

http://www.trelokouneli.gr/10-zorika-kai-antidrastika-mora-pou-zoun-epikinduna-kai-den-goustaroun-na-upakoun-se-kanones/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.