Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Μαίρη Συνατσάκη: "Είμαι Gay. Είμαι Αλβανίδα. Είμαι Πρόσφυγας." (VIDEO)


Σχόλιο Α.Α.: Δεν ασχολούμαστε σχεδόν ποτέ με τηλεοπτικές περσόνες, και όταν το κάνουμε το κάνουμε για κακό σχολιασμό. Είναι άξιο θαυμασμού να βλέπουμε ένα προϊόν υποκουλτούρας να βγαίνει από τα καλούπια και να περνά σωστά μηνύματα.

Από
Alfavita:

Η Μαίρη Συνατσάκη φροντίζει να μην μασά τα λόγια της και να κάνει γνωστά τα πιστεύω της. Έχει τοποθετηθεί ανοιχτά κατά καιρούς ενάντια σε ρατσιστικές αντιλήψεις, αλλά και ενάντια σε διάφορα στερεότυπα.

Αυτή τη φορά δημιούργησε ένα βίντεο με τον τίτλο "Είμαι Gay. Είμαι Αλβανίδα. Είμαι Πρόσφυγας", το οποίο ανέβασε στον λογαριασμό της στο Youtube. Μιλά με απόλυτη ειλικρίνεια για τον ρατσισμό, τα στερεότυπα, τις διακρίσεις και τη νοοτροπία μίσους που υπάρχουν διάχυτα στους καιρούς που ζούμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.