H ανάβαση του Pikes Peak, το επονομαζόμενο και
Race to the Clouds, είναι ένας από τους θρυλικούς αγώνες των ΗΠΑ και ο
δεύτερος πιο παλιός, μιας και χρονολογείται από το 1916 και έχει ήδη συμπληρώσει 101 χρόνια διεξαγωγής.
Η ιδιαιτερότητα του είναι η διαφορά υψομέτρου, μιας και ξεκινά από τα 2.862 μέτρα και τερματίζει στα 4.302, με τη συνολική απόσταση που καλύπτεται να είναι συνολικά 19,99 χιλιόμετρα και οι στροφές να φτάνουν τις 156.
Στην ιστορία του Pikes Peak έχουν μείνει οι αναβάσεις των Ari Vatanen με το Peugeot 406 T16 το 1988, του Walter Roehrl με το Audi quattro S1 ένα χρόνο νωρίτερα και του Sebastien Loeb με το Peugeot 208T16 το 2013, ενώ τώρα ήρθε η σειρά του Αμερικανού showman και αστέρα του διαδικτύου Ken Block να ανέβει, εκτός αγώνα, τη θρυλική διαδρομή.
Ο Ken Block, γνωστός από τη σειρά των βίντεο Gymkhana, ονόμασε την προσπάθειά του Climbkhana, ενώ το αυτοκίνητό του λέγεται Hoonigan V2. Βασίζεται, τρόπος του λέγειν βεβαίως, σε μια Ford Mustang τoυ 1965, είναι τετρακίνητο και έχει κάτω από το καπό έναν V8 6.700 κυβικών, που με τη βοήθεια δύο τεράστιων turbo αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 1.400 ίππους.
Ισχύς τρομακτική η οποία έφερε, όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, πολλές φορές τον Ken Block σε δύσκολη θέση, ο οποίος δήλωσε πως «το αυτοκίνητο σπινάρει συνεχώς, με όποια σχέση και αν έχει στο κιβώτιο».
Είτε σπινάροντας είτε όχι πάντως το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό.
Στην ιστορία του Pikes Peak έχουν μείνει οι αναβάσεις των Ari Vatanen με το Peugeot 406 T16 το 1988, του Walter Roehrl με το Audi quattro S1 ένα χρόνο νωρίτερα και του Sebastien Loeb με το Peugeot 208T16 το 2013, ενώ τώρα ήρθε η σειρά του Αμερικανού showman και αστέρα του διαδικτύου Ken Block να ανέβει, εκτός αγώνα, τη θρυλική διαδρομή.
Ο Ken Block, γνωστός από τη σειρά των βίντεο Gymkhana, ονόμασε την προσπάθειά του Climbkhana, ενώ το αυτοκίνητό του λέγεται Hoonigan V2. Βασίζεται, τρόπος του λέγειν βεβαίως, σε μια Ford Mustang τoυ 1965, είναι τετρακίνητο και έχει κάτω από το καπό έναν V8 6.700 κυβικών, που με τη βοήθεια δύο τεράστιων turbo αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 1.400 ίππους.
Ισχύς τρομακτική η οποία έφερε, όπως μπορείτε να δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί, πολλές φορές τον Ken Block σε δύσκολη θέση, ο οποίος δήλωσε πως «το αυτοκίνητο σπινάρει συνεχώς, με όποια σχέση και αν έχει στο κιβώτιο».
Είτε σπινάροντας είτε όχι πάντως το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό.
http://www.cnn.gr/style/aytokinito/story/99095/deite-sto-vinteo-tin-pio-entyposiaki-anavasi-toy-pikes-peak-me-ton-ken-block
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αποποίηση ευθυνών: Το ιστολόγιο δεν παρέχει συμβουλές, προτροπές και καθοδήγηση.
Εισέρχεστε & εξέρχεστε με δική σας ευθύνη :)