Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

Η Μ@Λ@ΚΙ@ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ! Παραλήρημα Σώρρα: Έχω 42% - Θα βγω πρωθυπουργός και ας είμαι και στο Γκουαντάναμο


Συνέντευξη στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής» παραχώρησε μέσα από τη φυλακή ο Αρτέμης Σώρρας, ο οποίος αναφέρθηκε στην επόμενη ημέρα για τον ίδιο και το κόμμα του «Ελλήνων Συνέλευσις», κάνοντας λόγο για πολιτική δίωξη επειδή έχει το… 42% της Ελλάδος.

«Μα με έπιασαν και ποτέ νομίζετε; Αν ήθελα δεν θα με έβρισκαν… Κάθισα να συλληφθώ για να δοθεί ένα τέλος, να δούμε τι θέλουν», ανέφερε αρχικά ο Σώρρας για τη σύλληψή του και μεταξύ άλλων πρόσθεσε: «Με συνέλαβαν για να βγει ωραία στα κανάλια. Σας αρέσει; Και εμένα μου αρέσει, διαφήμιση μου κάνετε. Αφού σκέφτομαι να δραπετεύω για να ξαναβγείτε οι δημοσιογράφοι στα κανάλια και να έχετε δουλειά. Το θέλετε; Σας αρέσει;».

Όσο για τα ποσοστά του και το μέλλον του κόμματός του είπε: «Γίνεται πλάκα μέσω των καναλιών για να πέσουν τα ποσοστά μου. Ενημερώνω όλους ότι τα ποσοστά μου ανεβαίνουν και θα ανέβουν έως το τέλος. Είναι μια καθαρή πολιτική δίωξη, διότι έχω το 42% της Ελλάδος. Η επόμενη κυβέρνηση είναι η Ελλήνων Συνέλευσις και θα το καταλάβουν όλοι στερεοφωνικά για ό,τι έχουν κάνει…

Θα πάρω την Ελλάδα και θα λιώσω όλα αυτά τα ζαβά. Καθίστε να βγω πρωθυπουργός και θα δείτε τι θα γίνει. Θα ηγούμαι του φορέα του ελληνικού έθνους. Δεν χρειάζεται να συμμετέχω εγώ στις εκλογές, θα βγουν οι βουλευτές μου, που θα είναι παντού και εγώ θα είμαι ο πρόεδρος. Δεν πάει να είμαι και στο Γκουαντάναμο, στη φυλακή, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα…».

1 σχόλιο:

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.