Παρασκευή 27 Ιουλίου 2018

Βάγια Μπαλή - "Ελπίδα"


 Μια δίχρωμη ελπίδα,
σκόνταψε στα πόδια μου,
ένα δειλινό.

Την σκάλισα με το παπούτσι μου,

χαραγματιά της έκανα,

ρωγμή στο περίβλημά της.

 Δεν την σήκωσα,

από λάθος, την έσπρωξα

και κύλησε λιγάκι προς τα κάτω,

βρώμικα νερά την έπλυναν

και σε ένα λαγούμι έπεσε,

γεμάτο από λάσπη.

 Έτρεξα ξωπίσω της,

λασπώθηκαν τα ρούχα,

στράγγιξε το χαμόγελο μου.

 Η ελπίδα μου μαύρη έγινε,

την έπιασα στα χέρια,

την στέγνωσα προσεκτικά,

σαν με μωρό την ένιωσα,

φρόντιδα μου της έδωσα.

 Δειλά, ξανά το χρώμα της,

ποτίζει πάλι τα μάτια μου

κι εγώ μονάχα μένω,

με ρούχα βρώμικα

μα πια με καθαρή καρδιά.

 http://fractalart.gr/elpida/
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το blog ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει σχετικά σε άρθρα που αναδημοσιεύονται από διάφορα ιστολόγια. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.